Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Kraków w formie

Kraków w formie

Chodź na SUP-y, chodź na Bagry!

2022-08-09

Spacer po zalewie Bagry? Dzięki deskom SUP to będzie możliwe! Już jutro, 10 sierpnia, „Kraków w formie" po raz kolejny zabierze nas nad wodę. Tym razem będą to odnowione w zeszłym roku Bagry, zwane Małą Chorwacją. Udział w szkoleniu i spacerze jest nieodpłatny, obowiązują zapisy.

Trenuj w Krakowie! Za nami pierwsze zajęcia z kajakarstwa

2022-07-27

27 lipca na przystani Kolejowego Klubu Wodnego 1929 odbyły się pierwsze zajęcia kajakarskie dla dzieci i młodzieży, zorganizowane w ramach tegorocznej edycji prowadzonego przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie projektu „Trenuj w Krakowie!”, wpisującego się w miejską kampanię „Kraków w formie”. Zajęcia pod hasłem „Wiosłuj z nami!” cieszyły się dużym zainteresowaniem, a kolejne treningi kajakowe odbędą się w sierpniu i we wrześniu.

Kiedy mogę wymagać od siebie więcej?

2022-07-04

Regularna aktywność fizyczna realnie wpływa na poprawę zdrowia, zarówno fizycznego jak i psychicznego. Sportowcy, zawodowi i amatorscy, mają wyznaczone konkretne cele swojej pracy, które motywują ich do wysiłku i którym poświęcają swoją pracę. Ale każdy organizm ma swoje granice. Kiedy więc podczas dążenia do upragnionej formy możesz zacząć wymagać od siebie więcej? Jak rozpoznać, że powinieneś wzmocnić trening?

Za nami turniej piłki nożnej w ramach kampanii „Kraków w formie”

2022-06-20

15 czerwca na terenie obiektów sportowych Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Kraków-Wschód odbył się turniej piłki nożnej w ramach kampanii „Kraków w formie”. Przy sprzyjającej pogodzie, na pięciu boiskach, o zwycięstwo w turnieju rywalizowały 22 drużyny z krakowskich szkół.

Aktywne macierzyństwo

2022-06-20

Dla każdej kobiety, która uprawia aktywność fizyczną, ciąża i wczesny etap macierzyństwa jest czasem, kiedy musi przeorganizować swoje dotychczasowe życie. Po narodzinach dziecka ważny jest okres połogu, kiedy to kobieta powoli regeneruje siły po trudach porodu. Z czasem fit mama chciałaby wrócić do rekreacji ruchowej czy też poprawić wygląd swojego ciała po ciąży, ale pozostaje jedno pytanie: kiedy znaleźć czas na ćwiczenia będąc mamą?.

Kanapki z pastą z tofu z suszonymi pomidorami

2022-06-06

Produkty na bazie tofu są bogate w białko i inne, ważne dla naszego organizmu składniki odżywcze. Stanowią świetny zamiennik produktów pochodzenia zwierzęcego. Pasta z tofu będzie więc idealnym dodatkiem do kanapek, która zastąpi tradycyjne sery czy wędliny.

Pełnoziarniste naleśniki z truskawkowym nadzieniem

2022-06-06

Chyba każdy z nas wie jak zrobić naleśniki. To doskonała opcja na śniadanie, obiad, deser lub kolację. Stanowią w końcu idealną bazę do skomponowania posiłku zarówno na słono, jak i na słodko. Nie zawsze jednak dodatki, które do nich dobieramy są zdrowe i sycące. Wystarczą drobne zmiany, a nasze danie z naleśnikami w roli głównej będzie pełnowartościowe.

Kremowy makaron białkowy z bazylią

2022-05-23

Makaron białkowy to wysokiej jakości, bezglutenowy dodatek do potraw. Jest wykonany z mąki z czerwonej soczewicy, grochu lub ciecierzycy, co sprawia, że jest świetnym źródłem wysokiej jakości białka, węglowodanów oraz błonnika.

Buddha bowl

2022-05-23

Dieta bezmięsna z pewnością nie musi być nudna, ani tym bardziej bezwartościowa. Odpowiednia kompozycja warzyw połączona ze źródłem białka to zdrowy posiłek i świetna opcja dla tych, którym brakuje inspiracji na obiad czy kolację. Buddha bowl to miska pełna koloru i smaku!

Domowy trening bez żadnego sprzętu

2022-05-16

Wydaje się, że trening domowy jest z definicji mniej efektywny niż trening na siłowni. Nic bardziej mylnego – trening wykonany w domu może być równie satysfakcjonujący, ponieważ tak naprawdę to nie miejsce, a regularność i prawidłowość wykonywania stanowią o dobrym treningu.

Znajdź