Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Konkurs na logotyp – sprostowanie

W tekście „Cichy konkurs na logotyp" (Gazeta Wyborcza – Kraków, 6 grudnia 2013 r.) Karolina Wachowicz podaje nieprawdziwe informacje.

Fot. Magiczny Kraków
Magiczny Kraków

Nieprawdą jest, że informacje o konkursie trudno jest znaleźć, w tym m.in. używając wyszukiwarki Google. Po wpisaniu hasła „logotyp Kraków igrzyska" w wyszukiwarkę Google wyświetla się kilkadziesiąt informacji dotyczących konkursu (ok. 40 na 4 pierwszych stronach). Szczegółowe informacje o konkursie są dostępne m.in. na oficjalnej stronie Miasta Krakowa – www.krakow.pl.

Nieprawdą jest, że wysokość nagrody pozostaje zagadką. Informacje o nagrodach znajdują się w §6 regulaminu. Dziennikarka otrzymała informację na ten temat w odpowiedzi na przesłane pytania.

Nieprawdą jest, że w regulaminie konkursu nie ma informacji o tym, jak ma wyglądać Księga Znaku. §6 ust. 8 regulaminu konkursu dokładnie to opisuje (o czym również dziennikarka została poinformowana).

ODPOWIEDŹ

Odnośnie wypowiedzi Magdaleny Zawadzkiej-Wojtaszek dotyczącej braku wpływu obywateli na wyłonienie zwycięskiego logotypu informuję, że przepisy MKOl dotyczące projektowania i wykorzystywania logotypu „Miasta Zgłaszającego się" zabraniają jego upubliczniania przed ostateczna akceptacją przez MKOl.

Dziennikarka otrzymała dodatkową informację, o tym, że zasady konkursu i formuła jego przeprowadzenia w znacznej mierze wynikają z obostrzeń MKOl.

Załącznik do sprostowania

Filip Szatanik

Zastępca Dyrektora ds. Informacji

Wydział Informacji Turystyki i Promocji Miasta

pokaż metkę
Autor: FILIP SZATANIK
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat