Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Nowe zasady kontaktu z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów

Z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z pandemią koronawirusa punkt konsultacji prawych Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Krakowie, który jest zlokalizowany w boksie nr 49 w Centrum Administracyjnym przy al. Powstania Warszawskiego 10, zostaje zamknięty do odwołania.

Fot. Tomasz Stankiewicz / krakow.pl
Tomasz Stankiewicz / krakow.pl

Dotychczasowe numery dla uzyskania telefonicznej porady prawnej: 12 616 92 31 oraz 12 616 92 32 nie będą obsługiwane.  

Z uwagi na zagrożenie epidemiczne zostają także odwołane wszystkie dyżury prawne pełnione w siedzibach Rad Dzielnic.

Porady prawne są aktualnie udzielane:

  • elektronicznie: bip.krakow.pl
  • telefonicznie: pod numerami telefonów 12 616 93 60 oraz 12 616 93 70

Telefony są obsługiwane w godzinach pracy Urzędu Miasta, tj. poniedziałek–piątek w godzinach od 7.40 do 15.30.

Porady są udzielane wyłącznie konsumentom, mieszkańcom powiatu krakowskiego – miejskiego oraz ziemskiego w sporach z przedsiębiorcami.

Miejski Rzecznik Konsumentów przypomina o konieczności posiadania potwierdzonego profilu zaufanego w celu złożenia wniosku drogą elektroniczną.

Istnieje także możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy prawnej:

  • pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 290 89 16, prowadzonej przez Fundację Konsumentów, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora,
  • w Konsumenckim Centrum E-porad, gdzie eksperci Stowarzyszenia dla Powiatu, Stowarzyszenia Aquila i Stowarzyszenia Euro-Concret udzielają odpowiedzi drogą elektroniczną pod adresem: porady@dlakonsumentow.pl.
pokaż metkę
Autor: GRAŻYNA ROKITA
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat