Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Kraków.pl nr 8 (240), 24.04.2019 r.

Fot. Magiczny Kraków
Magiczny Kraków

Kraków stawia na poprawę poziomu obsługi mieszkańców, skraca czas oczekiwania na pozwolenia na pracę dla obcokrajowców i wprowadza w życie pomysły, które mają zmniejszyć kolejki po mieszkania komunalne. Ta rewolucja już trwa. W magistracie odpowiedzialny za nią jest Bogusław Kośmider, zastępca prezydenta ds. obsługi mieszkańców. O szczegółach nowych projektów można przeczytać w najnowszym wydaniu dwutygodnika miejskiego KRAKÓW.PL. Zapraszamy do lektury!

Pobierz PDF: Kraków.pl nr 8 (240), 24.04.2019 r.

57602845_808177006223623_2903331899923496960_n.jpg-Dwutygodnik
Dwutygodnik Bogusław Świerzowski / krakow.pl
57821658_525070504687787_6315968018308399104_n.jpg-Dwutygodnik
Dwutygodnik Bogusław Świerzowski / krakow.pl
58033109_415835015906480_5195421917049257984_n.jpg-Dwutygodnik
Dwutygodnik Bogusław Świerzowski / krakow.pl
58372586_657179244702495_5041937648659202048_n.jpg-Dwutygodnik
Dwutygodnik Bogusław Świerzowski / krakow.pl
58378748_289602665303268_582515049873014784_n.jpg-Dwutygodnik
Dwutygodnik Bogusław Świerzowski / krakow.pl
58382279_862808374067688_7077975021406126080_n.jpg-Dwutygodnik
Dwutygodnik Bogusław Świerzowski / krakow.pl
57602845_808177006223623_2903331899923496960_n.jpg-Dwutygodnik
57821658_525070504687787_6315968018308399104_n.jpg-Dwutygodnik
58033109_415835015906480_5195421917049257984_n.jpg-Dwutygodnik
58372586_657179244702495_5041937648659202048_n.jpg-Dwutygodnik
58378748_289602665303268_582515049873014784_n.jpg-Dwutygodnik
58382279_862808374067688_7077975021406126080_n.jpg-Dwutygodnik
pokaż metkę
Autor: TOMASZ RÓG
Osoba publikująca: Anna Duda
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat