Turystyka rozwiń menu
Komunikat archiwalny

Kraków w CNN

Do 7 lutego (piątek) na antenie jednej z największych na świecie stacji telewizyjnych - CNN - emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich. W kampanii przygotowanej przez Polską Organizację Turystyczną Kraków odgrywa jedną z głównych ról.

W spocie pokazano m.in. krakowski Rynek Główny z kościołem Mariackim, Lajkonika, a także turystów, którzy wysyłają pamiątkowe kartki, oczywiście z Krakowa.

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (zewnętrzna strona)

CNN zapewnia największe dotarcie do odbiorców w Azji spośród najważniejszych międzynarodowych kanałów informacyjnych. Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego dedykowanego dla rynku azjatyckiego (Chiny, Indie i Japonia) zaplanowana została w najlepszym czasie (prime time – porannym i wieczornym). Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com.

Emisja spotu kończy liczne działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 r. programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland", który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.

Dodatkowe informacje są dostępne na stronie: www.pot.gov.pl/wiadomosci-z-pot/polska-w-cnn/.

pokaż metkę
Autor: KATARZYNA FIEDOROWICZ-RAZMUS
Osoba publikująca: KATARZYNA CZUBERNAT
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2014-02-03
Data aktualizacji: 2014-02-03
Powrót

Zobacz także

Znajdź