Kraków w CNN
Do 7 lutego (piątek) na antenie jednej z największych na świecie stacji telewizyjnych - CNN - emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich. W kampanii przygotowanej przez Polską Organizację Turystyczną Kraków odgrywa jedną z głównych ról.
W spocie pokazano m.in. krakowski Rynek Główny z kościołem Mariackim, Lajkonika, a także turystów, którzy wysyłają pamiątkowe kartki, oczywiście z Krakowa.
CNN zapewnia największe dotarcie do odbiorców w Azji spośród najważniejszych międzynarodowych kanałów informacyjnych. Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego dedykowanego dla rynku azjatyckiego (Chiny, Indie i Japonia) zaplanowana została w najlepszym czasie (prime time – porannym i wieczornym). Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com.
Emisja spotu kończy liczne działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 r. programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland", który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.
Dodatkowe informacje są dostępne na stronie: www.pot.gov.pl/wiadomosci-z-pot/polska-w-cnn/.