Biznes rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Marketing obiektów konferencyjnych

Jak z sukcesem wypromować i sprzedać obiekt konferencyjny? W jaki sposób Kraków promuje obiekty i sale konferencyjne? Jak wykorzystywać analizy rynku turystyki biznesowej w planowaniu marketingowym obiektów konferencyjnych? – tego wszystkiego będzie można dowiedzieć się 1 lipca (piątek) w trakcie wykładów dotyczących Marketingu Obiektów Konferencyjnych. Prezentacje rozpoczną się o godz. 10:00 w budynku Magistratu, pl. Wszystkich Świętych 3-4.

Wykłady są przeznaczone dla managerów i dyrektorów obiektów i sal konferencyjnych. Ich pomysłodawcą i organizatorem jest Kraków Convention Bureau, a realizatorem - Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.

W programie znajdzie się m.in.: prezentacja dotycząca rynku obiektów konferencyjnych i kongresowych w Polsce, a także warsztaty dotyczące wykorzystywania obiektów muzealnych do celów konferencyjnych. Jednym z głównych punktów programu będzie prezentacja przygotowana przez gościa specjalnego - Michela Mauge z CEO M:con-Mannheim dotycząca Wielofunkcyjnego Centrum Kongresowego Rosengarten – Manheim.

Program wykładów jest dostępny na stronie internetowej: www.krakow.pl/biuro_kongresow/pliki/13763. (KF).

pokaż metkę
Osoba publikująca: ANNA WAŚKOWSKA
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2011-06-28
Data aktualizacji: 2011-06-28
Powrót

Zobacz także

Znajdź