Nasze miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Wodociągi Miasta Krakowa obsługują interesantów w trybie zdalnym

W związku sytuacją epidemiczną, Wodociągi Miasta Krakowa uruchomiły rezerwę kadrową, co zapewni bezpieczeństwo i niezawodność dostaw wody oraz odbiór i skuteczne oczyszczanie ścieków. Dodatkowo, mając na uwadze bezpieczeństwo zdrowotne klientów i pracowników Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9, od 24 stycznia obsługa interesantów prowadzona jest wyłącznie w formie zdalnej. 

Fot. pixabay.com

Wszystkie sprawy będą załatwiane drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK).

Wodociągi Miasta Krakowa pozostają w stałym kontakcie z mieszkańcami poprzez:

Telefoniczne załatwienie sprawy

  • Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 424 24 35, 12 424 24 36, 12 424 23 72, 12 424 24 30, 12 424 24 81
  • Informacja o należnościach: 12 620 33 70, 12 424 24 99
  • Odczyt wodomierza: 12 424 24 37, 12 424 24 87
  • Dział Techniczny: 12 424 23 15
  • Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 424 24 12, 12 424 24 46, 12 620 33 67
  • Dziennik Podawczy: 12 424 23 14, 12 424 23 18
  • Zgłoszenie awarii: Numer alarmowy 994, 12 424 23 03, 800 130 060
  • Centrala: 12 424 23 00

Wszelkie dokumenty i wnioski można również złożyć w przeznaczonym do tego pojemniku, znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2022-01-21
Data aktualizacji: 2022-01-28
Powrót

Zobacz także

Znajdź