Nasze Miasto rozwiń menu

Burmistrz Nocny i Komisja Zrównoważonej Gospodarki Nocy rozwiń

Rządowy Program Odbudowy Zabytków rozwiń

Komunikat archiwalny

Srebrny Spinacz dla przewodnika po kulinarnym Krakowie

Przewodnik Facebooka po Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej Kraków 2019 został nagrodzony Srebrnym Spinaczem w kategorii Custom Publishing. Nagrodzona w konkursie publikacja została wydana przez Facebook wspólnie z miastem Kraków.

Fot. Wydział ds. Turystyki UMK

Przewodnik miejski skupiony na gastronomii, który ukazał się w lipcu ubiegłego roku, powstał przy udziale krakowskich społeczności kulinarnych działających na Facebooku. 10 000 bezpłatnych egzemplarzy trafiło do krakowskich restauracji oraz punktów InfoKraków. Dwujęzyczny przewodnik jest też dostępny w internecie.

W XVII edycji konkursu Złote Spinacze spośród rekordowej liczby 331 zgłoszeń, przyznano 92 nominacje. Jury przyznało 20 złotych, 34 srebrne oraz 29 brązowych spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

W kategorii Custom Publishing, w której nominowany był krakowski przewodnik, złoto otrzymała publikacja „Turn Your Public On: dzielenie się wiedzą działa!”(Publicon), a brąz „Opowiadamy Polskę światu” (MSL).

Przewodnik po kulinarnym Krakowie zrealizowała na zlecenie Facebooka agencja Hill+Knowlton Strategies Poland. Autorką przewodnika jest Magdalena Wójcik, wydawnictwo zaprojektowała Pilar Rojo, a za jego wydanie, kreację oraz skład odpowiadała Fundacja Sztuk Wizualnych.

Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem konkursu jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firmy.

Konkurs ma charakter otwarty, kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Prace konkursowe są oceniane przez liczące ponad 80-osobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2020-02-10
Data aktualizacji: 2020-02-10
Powrót

Zobacz także

Znajdź