Komunikat archiwalny

TAURON Arena Kraków kontynuuje współpracę ze sponsorem tytularnym

Przez najbliższe cztery lata największa hala widowiskowo-sportowa w Polsce nie zmieni swojej nazwy. Agencja Rozwoju Miasta SA w Krakowie i TAURON Polska Energia SA zdecydowały się kontynuować współpracę sponsoringową. Energetyczny lider nadal chce budować swoją markę wspierając obiekt TAURON Areny Kraków.

TAURON Arena Kraków kontynuuje współpracę ze sponsorem tytularnym
Fot. T. Zyzak / ARM

O dotychczasowej współpracy i znaczeniu TAURON Areny Kraków dla miasta mówili 10 stycznia na konferencji prasowej: Jerzy Muzyk – zastępca prezydenta Krakowa ds. zrównoważonego rozwoju, Rafał Soja – prezes TAURON Sprzedaż oraz Małgorzata Marcińska – prezes zarządu ARM SA.

– Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali. To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, w którym odbywają się imprezy sportowe o charakterze międzynarodowym. Wciąż czytamy o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w TAURON Arenie Kraków i słyszymy, że ktoś wybiera się tutaj na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto – powiedział Jerzy Muzyk.

Rafał Soja z satysfakcją mówił o pięcioletniej współpracy. Wskazał na Kraków jako największego odbiorcę sprzedawanej przez spółkę energii i dodał, że w aglomeracji krakowskiej jest to ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy klientów biznesowych.

– Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku TAURON z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie – powiedział.

Dodał, że TAURON Arena Kraków to obiekt piękny, funkcjonalny, nowoczesny i przyjazny dla niepełnosprawnych – Cieszymy się, że przez kolejne cztery lata możemy być sponsorem krakowskiej areny – podkreślił Soja.

Zadowolenia ze współpracy z doświadczoną, stabilną i marką nie kryła także Małgorzata Marcińska. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i cieszymy się, że będziemy ją mogli kontynuować. Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo – powiedziała.

 

 

Termin ważności obecnej umowy dotyczącej sponsoringu tytularnego krakowskiej Areny, upływa pod koniec stycznia 2020 roku. Nowa będzie obowiązywać do stycznia 2024 roku.

Pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Zobacz także