Komunikacja rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Awaria biletomatów komunikacji miejskiej usunięta

Zewnętrzny operator płatności bezgotówkowych poinformował, że we wszystkich automatach biletowych (mobilnych i stacjonarnych) została przywrócona funkcjonalność systemu płatniczego – donosi Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie.

Fot. Paweł Krawczyk
Paweł Krawczyk

Przypominamy, że pasażerowie Komunikacji Miejskiej w Krakowie mają możliwość nabywania biletów jednorazowych:

  • z wykorzystaniem mobilnych platform: iMKA, jakdojade.pl, moBilet, mPay, SkyCash, zbiletem.pl
  • w punktach sprzedaży biletów: „Dworzec Główny Wschód”, os. Centrum D bl. 7, ul. Krowoderskich Zuchów 8a, ul. Podwale 3/5, ul. Powstańców Wielkopolskich 6.

Bilety okresowe można zakupić z wykorzystaniem aplikacji: iMKA, mKK, mKKM, w punktach sprzedaży biletów lub na stronie internetowej ebilet.kkm.krakow.pl.

mKKM - mobilna Krakowska Karta Miejska

pokaż metkę
Osoba publikująca: Marta Műller-Reczek
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-08-03
Data aktualizacji: 2021-08-05
Powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat