Komunikacja rozwiń menu
Komunikat archiwalny

ZTP zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta

Od wtorku, 17 marca siedziba Zarządu Transportu Publicznego jest dostępna wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw odłożyć w czasie.

Fot. ZIKiT

Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć elektronicznie na adres e-mail sekretariatu: sekretariat@ztp.krakow.pl, bądź poprzez wrzucenie korespondencji do odpowiedniego pojemnika  umieszczonego w Urzędzie Miasta Krakowa na pl. Wszystkich Świętych 3-4.

Komunikat biura Z.W. Renoma

Uwaga pasażerowie! W trosce o bezpieczeństwo, w przypadku otrzymania wezwania do zapłaty z tytułu braku biletu, zaleca się korzystanie z drogi elektronicznej w przypadku chęci:

  • okazania ważnego na moment kontroli biletu okresowego zapisanego na kartach miejskich na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl;
  • dokonania płatności tytułem opłaty dodatkowej bądź opłaty manipulacyjnej na nr rachunku: 65 1090 1098 0000 0001 3176 8346 Santander Bank Polska S.A.;
  • złożenia reklamacji na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.

Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w Punkcie Obsługi Klienta.

W przypadku pytań możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 12 306 77 11 lub mailowy na adres: kontakt.krakow@zwrenoma.pl w godzinach urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. 8.00-16.00 oraz środy w godzinach 10.00-18.00

pokaż metkę
Autor: Kamil Popiela
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2020-03-17
Data aktualizacji: 2020-03-17
Powrót

Zobacz także

Znajdź