Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Krakowska kampania z godłem Róży Regionów 2021

Kampania promocyjna "A Ty? Co widzisz w Krakowie?", zachęcająca do odwiedzin naszego miasta między innymi poprzez "smocze" lokomotywy, została uhonorowana godłem Róży Regionów 2021.

Logotyp Konkursu Róża Regionów 2021 - symboliczny rysunek róży i napis
Fot. materiały organizatora

Gala "Róża Regionów" odbyła się już po raz dziesiąty. Kapituła konkursowa wyróżnia i docenia najlepsze projekty promujące polskie produkty turystyczne. W tym roku, w kategorii "projekt specjalny" na konkurs nadesłano aż 22 prace.

Konkurs "Róża Regionów 2021" jest organizowany przez Eurosystem, wydawcę magazynu "Wiadomości Turystyczne". Jego główną ideą jest propagowanie działań władz samorządowych związanych z promocją turystyczną oraz docenianie najlepszych projektów i ich twórców. Jury przy wyborze najlepszych kampanii ocenia zgodność założonych celów z osiągniętym efektem, dotarcie do założonej grupy docelowej, kreatywność oraz atrakcyjność graficzną. Konkurs ma upowszechniać innowacyjność w sposobie tworzenia informacji promocyjnych, wydawnictw i aplikacji mobilnych promujących gminy, miasta, regiony.

Gmina Miejska Kraków jest jednym z czterech podmiotów wyróżnionych przez Kapitułę Konkursu w kategorii "projekt specjalny". Jury doceniło brending "smoczej" lokomotywy w ramach kampanii "A Ty? Co widzisz w Krakowie?".

Róża Regionów 2021 - okładka publikacji

pokaż metkę
Osoba publikująca: Izabela Haupt
Podmiot publikujący: Otwarty na świat
Data publikacji: 2021-09-10
Data aktualizacji: 2021-10-19
Powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat