górne tło

Superbrands dla Krakowa!

Kraków został wyróżniony jako jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrands 2013/2014 w kategorii: miasta i regiony!

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 19 lat przyznaje tytuły Superbrands, które są prestiżowym wyróżnieniem dla zarządów oraz działów marketingu, konsekwentnie budujących siłę marki. W tym roku, już po raz ósmy, zostały wyłonione najsilniejsze marki na rynku polskim.

- Przyznany marce Kraków i potwierdzony Certyfikatem bezpłatny tytuł Superbrands 2013/2014 świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek w Polsce – piszą organizatorzy.

Jak wybierano najlepsze marki? W badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia ponad 15 tys. respondentów oceniało znajomość oraz skłonność do polecenia marek z różnych kategorii. Następnie 43 osobowa ekspercka Rada Marek oceniła wizerunkową siłę marek. Te które uzyskały najwyższe wyniki w swojej kategorii otrzymywały wyróżnienie Superbrands.

Kraków otrzymał Superbrands 2013/2014 w kategorii miasta i regiony. Warto także dodać, że w kategorii: czas wolny - festiwale wyróżniony został Coke Live Festival, a w kategorii: czas wolny – GLAM (galleries, libraries, archives, museums) Zamek Królewski na Wawelu oraz Kopalnia Soli w Wieliczce.

Lista laureatów Superbrands 2013/2014 jest dostępna w formacie PDF.