górne tło

MOPS: zmiany w obsłudze mieszkańców

Uwaga! Ważne dla osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie. Od 2 stycznia 2014 roku, Dzielnice XIV i XV Miasta Krakowa obsługiwane będą przez Filię Nr 1 MOPS, mieszczącą się przy ul. Rzeźniczej 2. Tak więc, Filia nr 1 MOPS obsługiwać będzie Dzielnice III, XIV i XV Miasta Krakowa.

Aby mieszkańcom Mistrzejowic ułatwić dostęp do pracownika socjalnego, przy ul. Miśnieńskiej 58 w budynku Rady Dzielnicy, zostanie uruchomiony punkt kontaktowy Filii nr 1. Do pracownika socjalnego w tym punkcie będzie można zgłaszać się w poniedziałek i piątek od godz. 8.00 do 10.00 oraz w środę od godz.13.00 do 15.30, tel. w godzinach pracy punktu: 660 660 821.

Aby przyspieszyć załatwianie spraw oraz podnieść komfort osób, które chcą zgłosić się do Ośrodka, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej zachęca do korzystania z możliwości zgłaszania spraw i wniosków telefonicznie, bez konieczności wizyty w siedzibie Filii. Kontakt z pracownikiem socjalnym odbędzie się wtedy w ustalonym terminie w miejscu zamieszkania osoby. Telefony do Filii nr 1: 12 4304546, 12 4304549 e-mail: f1@mops.krakow.pl.

Natomiast Filia Nr 9, która dotychczas  obejmowała pomocą mieszkańców Dzielnic XIV, XV, XVI, XVII będzie realizować zadania MOPS w środowisku dla Dzielnicy XVI i XVII Miasta Krakowa.

Jednocześnie MOPS przypomina, że od 2 grudnia 2013 roku Dzielnica II Miasta Krakowa obsługiwana będzie przez Filię Nr 6 MOPS, mieszczącą się przy ul. Dietla 64. Filia nr 6 będzie obsługiwać więc Dzielnice I i II Miasta Krakowa. Dane kontaktowe do Filii nr 6: ul. Dietla 64 tel. 12 423-23-15, 12 422-17-74, e-mail: f6@mops.krakow.pl.

Wprowadzane zmiany organizacyjne mają na celu zrównoważenie dostępności do pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, udzielanej przez wszystkie Filie MOPS.