8 grudnia Targi w Krakowie odebrały Złotego Spinacza – główną nagrodę w największym PR-owym konkursie w Polsce. Statuetkę otrzymały w kategorii „Event komercyjny” za strategię komunikacji 25. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie.
Konkursowe projekty oceniane były w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja, efektywność. Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń, jury wyłoniło 108 nominowanych, którzy zostali nagrodzeni w 35 kategoriach. Konkurentami Targów w Krakowie w kategorii „Event komercyjny” byli:
W tym roku Targi w Krakowie rozbiły bank z nagrodami – są finalistami prestiżowego konkursu o nagrodę UFI Marketing Award 2023, dostały wyróżnienie w konkursie Golden Arrow i otrzymały główną nagrodę w konkursie PR Wings w kategorii „Zmiana biznesowa, komunikacyjny game change”. Teraz do tego grona dołączył Złoty Spinacz 2023.
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie od lat utrzymują swoją pozycję jako jedne z najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Polsce. Są miejscem spotkań autorów, czytelników, wydawców oraz pasjonatów literatury. Targi Książki w Krakowie stały się nie tylko okazją do zakupu nowości wydawniczych, ale także do wymiany doświadczeń i tworzenia unikatowej atmosfery.
Jubileuszowa kampania udowodniła, że targi nadal są jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych, że są w stanie zebrać w jednym miejscu i czasie dziesiątki tysięcy uczestników, że ich realizacja opiera się na przemyślanej strategii wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, że fantastycznie łączą świat online i offline, że są miejscem, w którym każdy – bez względu na wiek czy zainteresowania – znajdzie coś dla siebie.