górne tło

„Młyn” wsparciem dla nauczycieli w pracy z uczniami

Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Krakowski Ośrodek Terapii” zaprasza do udziału w cyklu szkoleniowym „Młyn”. Jest on skierowany do wszystkich nauczycieli klas I–VI szkół podstawowych poszukujących metod lepszego rozumienia i mądrego wspierania uczniów z diagnozą ADHD lub wyraźnymi cechami zaburzeń koncentracji uwagi, nadruchliwości lub impulsywności.

Celem projektu jest przekazanie uczestnikom wiedzy, umiejętności i wsparcia potrzebnych do stworzenia indywidualnego planu pracy z wybranym uczniem z diagnozą lub wyraźnymi cechami nadpobudliwości psychoruchowej.

– Młyn to potocznie zamieszanie wynikające z nadmiaru zadań do zrobienia. Wydaje nam się, że to opis dobrze oddający sytuację nauczycieli, którzy w natłoku obowiązków stawiają sobie dodatkowy cel życzliwego wspierania uczniów przejawiających cechy ADHD. Jednocześnie młyn to miejsce, w którym mądrze ukierunkowana energia wody potrafi mielić ziarno na mąkę i tworzyć coś dobrego dla wszystkich. Taki właśnie stawiamy cel dla proponowanego cyklu szkoleniowego: wyposażyć nauczycieli w odpowiednie narzędzia do tego, by potrafili mądrze ukierunkować energię swoich uczniów, tak by mogło powstać z niej coś pięknego – informuje SPPP „KOT”.

Więcej szczegółów można znaleźć w Portalu Edukacyjnym Miasta Krakowa.