górne tło

Miej oko na Kraków!

Unikatowe dziedzictwo, letnia oferta kulturalna, miejska przyroda, niezliczone legendy czy lokalna kuchnia – o turystycznych walorach stolicy Małopolski opowiada ogólnopolska kampania pod hasłem „A Ty? Co widzisz w Krakowie?”. Akcja, przygotowana przez miasto wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną, ruszyła 1 czerwca i potrwa do 30 września. Będzie zachęcać turystów do odkrywania królewskiego miasta na nowo!

Graficzny motyw przewodni wakacyjnej kampanii Krakowa to oko naszego legendarnego gada -smoka wawelskiego - z wymiennymi obrazkami. Bo tym jest właśnie Kraków – niepoliczalną sumą spojrzeń!

Billboardy i wielkoformatowe reklamy, które przekonują, że warto mieć oczy szeroko otwarte, aby nasycić się krakowskimi obrazami i wspomnieniami, pojawią się w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Łodzi i Katowicach. O krakowskich atrakcjach tego sezonu opowiadać będą wszystkie miejskie media oraz spoty reklamowe, emitowane m.in. w pociągach Pendolino i na dworcach kolejowych.
 


Smocze oko przemierzy także kraj wzdłuż i wszerz na dwóch lokomotywach PKP Intercity. Pierwszy „krakowski” skład pasażerski wyjechał już w czerwcu. „Smocza lokomotywa” będzie kursować na polskich trasach, ale już teraz wzbudza pozytywne emocje nie tylko naszych rodaków, ale także zagranicznych turystów. Może niejeden z nich właśnie takim składem przyjedzie do Krakowa? Gorąco zapraszamy!
 


Kraków to miasto, które potrafi nieustannie czerpać ze swojego dziedzictwa, by na nowo i w niekonwencjonalny sposób opowiadać o sobie kolejnym pokoleniom. O tym, gdzie szukać nowych historii, niespodzianek i wakacyjnych krakowskich atrakcji przeczytacie szczegółowo TUTAJ.