górne tło

Polskie miasta ponownie we wspólnej akcji promocyjnej! #MiastowMiasto

Duża część Polaków decyduje się na spędzenie lata w kraju. Od kilkunastu dni hotele, restauracje i atrakcje turystyczne w całej Polsce przystosowują się do nowych regulacji i wracają do działalności. 11 polskich miast, biorących udział w kampanii, jest już gotowych na bezpieczne przyjęcie powracających turystów. 

Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili Facebookowych miast, których sumaryczna liczba odbiorów wynosi ponad 2 miliony. W ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia. 

– Turystyczna oferta Krakowa jest tak różnorodna zarówno dzięki bogactwu historii i kultury, jak i dzięki niezwykłym miejscom, w których można wypocząć. Dla jednych jest to miasto gromadzące największe nasze narodowe skarby, dla innych arena wielkich wydarzeń kulturalnych i sportowych, a jeszcze dla kogoś innego miejsce wypoczynku w gronie najbliższych czy przyjaciół. Jestem przekonany, że w Krakowie każdy znajdzie to, czego potrzebuje, by zregenerować siły po ostatnich trudnych miesiącach – podkreśla Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa.

W akcji #MiastowMiasto uczestniczą:

Akcja wystartowała 22 maja. Co tydzień, w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz z zachęcającymi zdjęciami i opisami. Akcję aktywnie wspiera Unia Metropolii Polskich.

kampania miast na FB