górne tło

Wydział Spraw Administracyjnych – aktualne dane kontaktowe

Wydział Spraw Administracyjnych UMK przygotował zaktualizowany informator o sposobie załatwiania spraw oraz dane kontaktowe do poszczególnych komórek wydziału.

Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od I do VII (dz. Śródmieście, Krowodrza)

Zakres spraw: dowody osobiste, ewidencja ludności, nadawanie numerów PESEL, rejestr wyborców (dz. Śródmieście i Krowodrza), sprawy wojskowe

Referat Postępowań Meldunkowych

Zakres spraw: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych na wniosek

Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od VIII do XIII (dz. Podgórze)

Zakres spraw: dowody osobiste, ewidencja ludności, nadawanie numerów PESEL, rejestr wyborców (dz. Podgórze), wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy, Biuro Rzeczy Znalezionych

Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od XIV do XVIII (dz. Nowa Huta)

Zakres spraw: dowody osobiste, ewidencja ludności, rejestr wyborców (dz. Nowa Huta)

Referat Handlu i Usług

Zakres spraw: zarządzanie Rynkiem Głównym, Małym Rynkiem, placem Szczepańskim, placem Wolnica, czasowe udostępnianie nieruchomości, karty wędkarskie, rejestracja sprzętu do połowu ryb, zezwolenia na hodowlę chartów, targowiska miejskie, rejestracja jachtów i innych jednostek pływających i in.

Referat Obrotu Napojami Alkoholowymi

Zakres spraw: wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Oddział Obsługi Przedsiębiorcy

Zakres spraw: realizacja spraw CEIDG oraz Punkt Obsługi Przedsiębiorcy