górne tło

Nowe zasady kontaktu z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów

Z uwagi na zagrożenie epidemiczne związane z pandemią koronawirusa punkt konsultacji prawych Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Krakowie, który jest zlokalizowany w boksie nr 49 w Centrum Administracyjnym przy al. Powstania Warszawskiego 10, zostaje zamknięty do odwołania.

Dotychczasowe numery dla uzyskania telefonicznej porady prawnej: 12 616 92 31 oraz 12 616 92 32 nie będą obsługiwane.  

Z uwagi na zagrożenie epidemiczne zostają także odwołane wszystkie dyżury prawne pełnione w siedzibach Rad Dzielnic.

Porady prawne są aktualnie udzielane:

Telefony są obsługiwane w godzinach pracy Urzędu Miasta, tj. poniedziałek–piątek w godzinach od 7.40 do 15.30.

Porady są udzielane wyłącznie konsumentom, mieszkańcom powiatu krakowskiego – miejskiego oraz ziemskiego w sporach z przedsiębiorcami.

Miejski Rzecznik Konsumentów przypomina o konieczności posiadania potwierdzonego profilu zaufanego w celu złożenia wniosku drogą elektroniczną.

Istnieje także możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy prawnej: