górne tło

Urząd dostarczy przesyłkę przy pomocy InPost

Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa uruchomił usługę dostarczania do urzędu wybranych przesyłek urzędowych za pośrednictwem Paczkomatu Urząd 24.

Klienci mogą wysyłać wnioski w sprawach, w których nie ma wymogu weryfikacji tożsamości przy złożeniu wniosku, a przepisy pozwalają na składanie wniosków drogą pocztową.

Tą drogą możliwe będzie m.in.:

Nie ma możliwości złożenia w tej formie wniosków w sprawie wydawania i unieważniania dowodów osobistych oraz zgłoszeń meldunkowych.

 

Jeżeli chcesz odebrać zaświadczenie lub odpowiedź na korespondencję za pośrednictwem paczkomatu, skontaktuj się z pracownikiem załatwiającym Twoją sprawę i przekaż mu dane potrzebne do nadania przesyłki. W tej formie nie odbierzesz jednak decyzji administracyjnych ani postanowień.

Odbiór przesyłki odbywa się w jednym z trzech paczkomatów zlokalizowanych przy budynkach UMK na al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a oraz os. Zgody 2.

W celu przesłania dokumentów do urzędu, należy wejść na stronę internetową urzad24.inpost.pl, wypełnić formularz, dokonać opłaty oraz włożyć przesyłkę do paczkomatu na terenie Krakowa.