górne tło

Trzeci weekend kina samochodowego

Pierwsze dwa weekendy kina samochodowego za nami. Nie odstraszyły nas burze i deszcze. Zobaczyliśmy kilka naprawdę dobrych nowości kinowych. Po sukcesie organizacyjnym i frekwencyjnym dwóch pierwszych edycji, na parkingu przed trybuną zachodnią Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana, odbył się kolejny seans. Publiczność ponownie dopisała.

Tym razem wieczór upłynął widzom kina samochodowego w towarzystwie „Sokoła z masłem orzechowym”. Zak jest wyjątkowym chłopakiem i zrobi wszystko, by spełnić swoje niezwykłe marzenie – chce podbić świat amerykańskiego wrestlingu. Na swojej drodze przypadkiem spotyka Tylera (Shia LaBeouf), drobnego złodziejaszka o wielkim sercu, który decyduje się mu pomóc. Kino drogi – wyścig, którego meta nie ma znaczenia, liczy się tylko to, co doświadczone w trakcie.

Do tej pory w kinie samochodowym zobaczyliśmy:

Kino dla zmotoryzowanych to pomysł sięgający lat 30. XX wieku, ale Amerykanie pokochali ten rodzaj rozrywki w latach 50. i 60. Jedno z największych kin mieściło się w stanie Nowy Jork: miało 2,5 tysiąca miejsc dla samochodów, własną restaurację i plac zabaw dla dzieci, a to wszystko na powierzchni ponad 11 hektarów. Zaletą kin samochodowych od zawsze był komfort widzów – każdy siedział w swoim samochodzie i mógł przyjechać z całą rodziną. Co więcej, film można było swobodnie komentować, nie obawiając się, że osoba siedząca w samochodzie obok zwróci uwagę. Jest tylko jeden minus: samochodowe kino działa po zmroku, co oznacza jedynie wieczorne seanse. Dlatego powtórek nie będzie.

 

 

Kino rozpoczyna się o godz. 21.00, opłata za jedno miejsce parkingowe to 40 złotych. Sprzedaż biletów prowadzona jest w serwisie eventim.pl. Liczba miejsc, ze względów bezpieczeństwa, jest ograniczona.

Na seanse zapraszają organizatorzy: Miasto Kraków, Krakowskie Biuro Festiwalowe i Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Sponsorem głównym wydarzenia jest TAURON, partnerem kina samochodowego jest firma Suempol.

Kino samochodowe jest jednym z wydarzeń odbywających się w ramach kampanii społeczno-informacyjnej „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków”. Więcej informacje o akcji znajdziecie na profilu na Instagramie @BadztTurysta oraz na Facebooku Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków.

Następne seanse już w kolejne weekendy. Szczegóły wkrótce, bądźcie z nami!

Kino samochodowe banner sponsor