górne tło

Obsługa klientów w Krakowskim Centrum Świadczeń

W związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2, od poniedziałku, 16 marca, aż do odwołania Krakowskie Centrum Świadczeń nie przyjmuje interesantów.

Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami wyłącznie mailowo na adres: so.umk@um.krakow.pl lub telefonicznie:

Poniżej znajduje się lista spraw, które można załatwić drogą elektroniczną:

Świadczenie wychowawcze (500+)

Zasiłki rodzinne

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: wnioski.mpips.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą epuap.gov.pl

Fundusz alimentacyjny

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: wnioski.mpips.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą epuap.gov.pl

Krakowska Karta Rodzinna 3+

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: epuap.gov.pl

Karta Dużej Rodziny

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: empatia.mpips.gov.pl

Ustalanie i wypłacanie świadczeń pieniężnych żołnierzom rezerwy oraz osobom przeniesionym do rezerwy niebędącym żołnierzami rezerwy w związku z odbyciem ćwiczeń wojskowych

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: epuap.gov.pl

Ponadto wszystkie wnioski można przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej – na adres:

Urząd Miasta Krakowa
Krakowskie Centrum Świadczeń
Referat ds. Obsługi Mieszkańców
ul. Stachowicza 18
30-103 Kraków

Wszelkie dokumenty i wnioski można także pozostawić w oznakowanym pojemniku umieszczonym przed budynkiem Krakowskiego Centrum Świadczeń.

W przypadku wybrania takiej formy kontaktu, pracownik urzędu telefonicznie lub mailowo potwierdzi otrzymanie korespondencji oraz poinformuje o brakujących dokumentach. W celu ułatwienia kontaktu, prosimy o uzupełnienie numeru telefonu oraz adresu e-mail we wniosku.