górne tło

Zamknięte wszystkie punkty obsługi pasażera MPK

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego zarząd MPK SA w Krakowie zdecydował o zamknięciu wszystkich punktów obsługi pasażerów od poniedziałku, 16 marca aż do odwołania.

W związku z powyższą decyzją:

W związku z zamknięciem Punktów Sprzedaży Biletów spółka MPK prosi pasażerów o wyrozumiałość i zachęca do zakupu biletów w automatach biletowych, a także przez internet.

W sprawach związanych z biletami MPK prosi o kontakt telefoniczny lub mailowy:

W związku z zamknięciem Punktów Sprzedaży Biletów MPK SA informuje:

Opisane działania MPK SA dotyczące przyjmowania zwrotów biletów okresowych będą realizowane tak szybko, jak tylko będzie to możliwe, pod warunkiem, że pozwolą na to procedury ustalane przez Głównego Inspektora Sanitarnego, Centrum Zarządzania Kryzysowego i inne instytucje odpowiedzialne za funkcjonowanie Państwa Polskiego w stanie zagrożenia epidemicznego.

W celu zakupu biletu okresowego MPK prosi wszystkich o korzystanie z Internetu oraz aplikacji mobilnych:


W związku z zagrożeniem koronawirusem MPK SA realizuje następujące działania:

Więcej informacji na stronie internetowej MPK SA w Krakowie.