górne tło

Cannes Lions Imagination Day

Wszyscy zainteresowani marketingiem, szeroko rozumianą komunikacją marketingową oraz popkulturą muszą w czwartek (7 listopada) wybrać się do Multikina. Podczas pokazu Cannes Lions Inagination Day widzowie zobaczą najlepsze i najbardziej kreatywne spoty i kampanie reklamowe z całego świata.

Cannes Lions to największy i najbardziej prestiżowy międzynarodowy festiwal kreatywności w komunikacji marketingowej. Spośród ponad 34000 zgłoszeń z całego świata, kilkusetosobowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej wybiera te, które są: najbardziej kreatywne, efektywne, innowacyjne i inspirujące.

Jedyna okazja, aby poza samym festiwalem móc zobaczyć zwycięskie prace będzie w czwartek (7 listopada) w Multikinie. Wszyscy entuzjaści dobrej reklamy będą mogli obejrzeć nagrodzone w tym roku w Cannes spoty i kampanie reklamowe w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated.

Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest Group oraz Multikino Media.

Więcej Informacji na stronie: www.imaginationday.pl