górne tło

Grupa biznesowa wzmocni wizerunek Krakowa i Małopolski

Analiza kierunków rozwoju, skuteczności działań oraz monitoring ekonomicznych oddziaływań przemysłu spotkań na koniunkturę Krakowa i Małopolski - to głównie tematy jakie poruszono podczas spotkania, które 27 marca odbyło się w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Organizatorem spotkania było Krakowskie Biuro Festiwalowe.

Przedstawiciele instytucji miejskich, kultury, branży restauracyjnej, hotelarskiej, obiektów muzealnych oraz firm consultingowych stworzyli silną, naturalną grupę biznesową Kraków Network, która wzmocni wizerunek regionu na świecie. - Dla Krakowa istotne jest zbudowanie sieci i prezentowanie w jakim kierunku powinna podążać branża spotkań – mówi Magdalena Sroka, Zastępca Prezydenta Krakowa ds. Kultury i Promocji Miasta. - Założeniem inicjatywy Kraków Network jest dialog i wymiana poglądów. Nasze spotkania mają być forum dla przedstawicieli różnych branży – dodaje Paweł Rabiej, Partner Zarządzający Magazynu ThinkTank.
Stawiamy przed sobą ambitne cele. Chcemy, aby Kraków i Małopolska korzystały z wypracowanego na podstawie zrealizowanych już wydarzeń wizerunku i budowały silną, wspólną markę w oparciu o nowoczesne podejście do promocji - mówi Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego Izabela Helbin. - Wierzymy, że potencjał biznesowy i kulturalny drzemiący w flagowych projektach miasta takich jak Centrum Kongresowe ICE Kraków i TAURON Arena Kraków pozwoli rozwijać region w oparciu o siłę Krakowa.
Więcej tej inicjatywie na stronie internetowej Krakowskiego Biura Festiwalowego.