Biznes rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Nowa forma komunikacji dla przedsiębiorców – Livechat

Krakowscy przedsiębiorcy mogą już skorzystać z kolejnego udogodnienia, jakie zostało uruchomione przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji na stronie internetowej Punktu Obsługi Przedsiębiorcy. Od teraz osoby zainteresowane prowadzeniem własnego biznesu mogą się kontaktować z urzędem poprzez Livechat.

Fot. materiały prasowe

Livechat (Czat) to nowoczesne i proste w obsłudze narzędzie, pozwalające na prowadzenie rozmowy pomiędzy przedsiębiorcą, a urzędnikiem w czasie rzeczywistym. Aby rozpocząć rozmowę wystarczy kliknąć w ikonkę czatu i wpisać swoją wiadomość odręcznie lub zadać pytanie głosowo. Odpowiedź zostanie udzielona w kilka minut.

Livechat to wygodne rozwiązanie, które usprawnia komunikację i wpływa na czas obsługi klienta. Korzystając z tego narzędzia przedsiębiorca lub osoba zamierzająca otworzyć własną firmę może uzyskać wiedzę na temat obowiązków związanych z zakładaniem lub prowadzeniem działalności gospodarczej oraz inne informacje leżące w sferze zainteresowań przedsiębiorców.

Nowa usługa powstała w ramach działającego od 2018 roku Wirtualnego Urzędnika, czyli narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, pozwalającego na intuicyjne wyszukiwanie informacji z zakresu obsługi przedsiębiorcy oraz wszystkich innych procedur realizowanych przez Urząd Miasta Krakowa i inne miejskie jednostki organizacyjne.

Livechat jest obsługiwany przez pracowników Punktu Obsługi Przedsiębiorcy w godzinach od 8.00 do 15.00, także w języku angielskim i ukraińskim. W pozostałym czasie pytania można zadawać poprzez Wirtualnego Urzędnika, który jest dostępny 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2022-10-21
Data aktualizacji: 2022-11-30
Powrót

Zobacz także

Znajdź