Nasze miasto rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Kraków w finale „Złotych Spinaczy”

Miejska kampania promocyjna „A Ty? Co widzisz w Krakowie?” została po raz kolejny doceniona w konkursie branżowym. Po wyróżnieniu w plebiscycie „Róża Regionów” obrandowana lokomotywa z okiem smoka zwróciła uwagę jury w konkursie „Złote spinacze” w kategorii PR miejsca, miasta lub regionu.

Fot. Bogusław Świerzowski / krakow.pl

Do XIX edycji „Złotych Spinaczy” wpłynęła rekordowa liczba 397 zgłoszeń. Spośród nich jury wybrało 111 propozycji, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody.

Kraków rywalizuje z projektami „E. Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online” oraz „Charlotte - stół, chleb i wino. Kultowe bistro ma 10 lat!”.

Konkurs ma charakter otwarty, adresowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Organizuje go Związek Firm Public Relations.

Główną ideą plebiscytu jest upowszechnianie wiedzy na temat praktyki public relations, zwiększanie profesjonalizmu oraz wysokich standardów w kształtowaniu kampanii i polityki informacyjnej.

W skład 92-osobowego jury wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Oceniają projekty zgłoszone w 35 kategoriach, a przy wyborze najlepszych kampanii zwracają uwagę na skuteczność, kreatywność, budowanie korzystnych relacji z odbiorcami oraz dopasowanie do promowanego projektu. W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy przyznają Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote. Najwyżej oceniony w całym konkursie podmiot zostanie uhonorowany Tytanowym Spinaczem.

Laureatów tegorocznej edycji „Złotych Spinaczy” poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 3 grudnia.

pokaż metkę
Autor: Dagmara Chylewska-Olech
Osoba publikująca: Marta Műller-Reczek
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-10-08
Data aktualizacji: 2021-10-17
Powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat