Kolejne Punkty Sprzedaży Biletów MPK otwarte
W związku z coraz mniejszą liczbą zakażonych COVID-19 oraz luzowaniem obostrzeń w Małopolsce, 26 kwietnia zostały otwarte kolejne Punkty Sprzedaży Biletów.
W sumie dla pasażerów jest dostępnych pięć Punktów Sprzedaży Biletów:
- ul. Podwale 3/5 – czynny w godz. 11.00–19.00
- os. Centrum D bl. 7 – czynny w godz. 11.00–19.00
- pętla „Dworzec Główny Wschód” – czynny w godz. 11.00–19.00
- pętla „Krowodrza Górka” – czynny w godz. 11.00–19.00
- al. Powstańców Wielkopolskich 6 – czynny w godz. 9.00–17.00.
W miejscach tych obowiązują następujące zasady:
- obsługiwane są wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
- po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
- osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
- w czasie godzin otwarcia punktu przewidziane są przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia.
Cały czas apelujemy, aby osoby, które nie muszą przychodzić do Punktów Sprzedaży Biletów korzystały z innych możliwości zakupu biletu. Pasażerowie mają do dyspozycji prawie 180 automatów biletowych, stojących w różnych punktach miasta, a także na terenie gmin sąsiadujących z Krakowem, gdzie kursują autobusy MPK. Bilety można także kupić przez internet oraz przez aplikacje, dostępne bezpłatnie w sklepach internetowych.
Informujemy, że przez internet można:
- złożyć wniosek o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej – www.kk.krakow.pl
- złożyć wniosek o uzyskanie faktury za zakupiony bilet – fakturyPSB@mpk.krakow.pl
- kupić bilety okresowe – m.kkm.krakow.pl oraz ebilet.kkm.krakow.pl
W sprawach związanymi z biletami, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
- Infolinia MPK SA w Krakowie, tel. 12 19 150
- Infolinia Karty Krakowskiej, tel. 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 20.00.
- Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl