Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale otwarty

19 kwietnia został otwarty punkt sprzedaży biletów przy ul. Podwale 3/5. Jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00.

Fot. MPK SA w Krakowie
MPK SA w Krakowie

Przypomnijmy, że PSB przy ul. Podwale został zamknięty w piątek, 16 kwietnia w związku z pozytywnym wynikiem testu na SARS-CoV-2 u jednego z pracowników. Punkt został poddany dokładnej dezynfekcji.

W PSB przy ul. Podwale obowiązują następujące zasady:

  • w punkcie będą otwarte trzy stanowiska
  • w środku będą mogły przebywać jednocześnie maksymalnie trzy osoby
  • obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
  • po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
  • osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
  • w czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia

Przypominamy, że MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet – dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne).

W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5.

W sprawach związanych z biletami, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

  • infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
  • infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
  • reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl

Informujemy, że:

  • osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet, wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres: MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków. Prosimy, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta
  • wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie internetowej www.kk.krakow.pl
  • osoby, które potrzebują fakturę za zakupiony bilet, mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres fakturyPSB@mpk.krakow.pl
  • przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety, jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
  • bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: m.kkm.krakow.pl oraz ebilet.kkm.krakow.pl
pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-04-16
Data aktualizacji: 2021-04-20
Powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat