Nasze miasto rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Ograniczenia w funkcjonowaniu Wydziału Spraw Administracyjnych

W związku z pogorszeniem się sytuacji epidemicznej w kraju oraz bardzo dużą liczbą zachorowań wśród pracowników Wydziału Spraw Administracyjnych – rejestracja internetowa spraw z zakresu tego wydziału zostaje wstrzymana, a obsługa klienta tymczasowo ograniczona. Obsługa na miejscu odbywa się wyłącznie w sytuacjach nagłych, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Fot. ©tookapic.com/pawelkadysz
©tookapic.com/pawelkadysz

Obsługa klientów na miejscu ograniczona została jedynie do spraw nagłych, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu mailowo lub telefonicznie. Osoby, które dokonały rezerwacji, zostaną przyjęte w umówionym terminie.

Odbiór dowodu osobistego możliwy jest jedynie w przypadku, gdy klient nie posiada ważnego dowodu osobistego i ważnego paszportu.

Załatw nagłą sprawę

1. Dzielnice I–VII (al. Powstania Warszawskiego 10), adres e-mail: sa-02-1@um.krakow.pl

  • dowody osobiste: 12 616 91 41 (-43, -26)
  • ewidencja ludności: 12 616 91 30 (-32)

2. Dzielnice VIII–XIII (ul. Wielicka 28A), adres e-mail: sa-03@um.krakow.pl

  • dowody osobiste: 12 616 57 00 (-01, -03)
  • ewidencja ludności: 12 616 56 84, 12 616 56 85

3. Dzielnice XIV–XVIII (os. Zgody 2), adres e-mail: sa-04@um.krakow.pl

  • dowody osobiste: 12 616 87 20 (-34, -30, -31)
  • ewidencja ludności: 12 616 87 32 (-09, -78, -35)

Biuro Rzeczy Znalezionych, zezwolenia na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy: 12 616 57 11, 12 616 56 82.

Mieszkańcy proszeni są o rozważenie, czy istnieje możliwość przełożenia w czasie wizyty w urzędzie. Po przywróceniu bezpośredniej obsługi w stałej lokalizacji referatu, urzędnicy postarają się załatwić sprawę niezwłocznie.

Skorzystaj z e-usług

1. Złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego

2. Zameldowanie lub wymeldowanie

Formularze meldunkowe można również składać poprzez wrzucenie do pojemnika wrzutowego w urzędzie lub nadanie w paczkomacie wypełnionego formularza z poświadczonym przez notariusza własnoręcznym podpisem oraz pełnej dokumentacji: tytuł prawny do nieruchomości, kopia paszportu w przypadku cudzoziemców oraz kopia dokumentów legalizujących pobyt – jeżeli składasz kopie dokumentów pamiętaj, że muszą być one potwierdzone notarialnie.

Osoby nieposiadające profilu zaufanego mogą go założyć przy użyciu serwisu transakcyjnego banku, podczas wideokonferencji lub przy użyciu e-dowodu.

Handel oraz zezwolenie na sprzedaż alkoholu

Bezpośrednia obsługa klienta w sprawach zezwoleń na sprzedaż alkoholu, a także handlu i usług została wstrzymana do odwołania. Wnioski o wydanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych można złożyć elektronicznie tutaj lub tradycyjnie: do pojemnika wrzutowego, znajdującego się przy wejściach do urzędu lub poprzez paczkomat. W razie pytań, można dzwonić pod numer: 12 616 93 04, 12 616 93 06, 12 616 93 22, 12 616 93 10.

Pełna lista numerów telefonów znajduje się tutaj.

Z uwagi na dużą liczbę telefonów od klientów, kontakt telefoniczny z Wydziałem Spraw Administracyjnych może być utrudniony.

Szczegóły można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

Platforma ePUAP.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-03-30
Data aktualizacji: 2021-03-31
Powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat