Nasze miasto rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Grodzki Urząd Pracy przyjmuje po uprzedniej rezerwacji

Od 25 maja w Grodzkim Urzędzie Pracy niektóre sprawy można załatwić osobiście, ale konieczne jest wcześniejsze umówienie wizyty przez telefon. Dotyczy to m.in. wpisu do rejestru osób bezrobotnych. Przypominamy, że ze względu na zagrożenie epidemiczne bezpośrednia obsługa mieszkańców odbywa się w ograniczonym zakresie i z zachowaniem wymogów sanitarnych. Przed urzędem wciąż dostępne są zewnętrzne skrzynki oddawcze.

Fot. gupkrakow.pl
gupkrakow.pl

Grodzki  Urząd Pracy w Krakowie nadal utrzymuje system obsługi polegający na  tym, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu można złożyć elektronicznie. Jeżeli sprawa nie może zostać załatwiona w pełni  elektronicznie, przed Urzędem zostały udostępnione odpowiednie pojemniki, do których można wrzucić dokumenty, w tym wniosek o  rejestrację jako bezrobotny/poszukujący pracy. Bezpośredni  kontakt w sprawie rejestracji jako bezrobotny/poszukujący pracy odbywa się w wyjątkowych sytuacjach wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty pod numerem telefonu 12 68 68 139. Termin wizyty można zarezerwować także poprzez tę stronę.

Grodzki Urząd Pracy zachęca do korzystania z możliwości rejestracji poprzez profil zaufany lub podpis elektroniczny. W razie problemów z wypełnieniem formularza można poprosić o pomoc pod numerami telefonu: 12 686 80 61 oraz 12 686 80 59.

Od 25 maja wznowiło także pracę Centrum Aktywizacji Zawodowej – dotyczy to obsługi pozytywnie rozpatrzonych wniosków o udzielenie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej oraz ustalania indywidualnych planów działania dla zarejestrowanych osób bezrobotnych. Odpowiednio pracownicy GUP oraz doradcy zawodowi będą wyznaczać terminy spotkań.

W pozostałym zakresie urząd utrzymuje elektroniczną obsługę mieszkańców oraz bieżący kontakt mailowy i telefoniczny. W dalszym ciągu wszystkie dokumenty można składać do całodobowej skrzynki znajdującej się przed budynkiem przy ul. Wąwozowej 34. Wnioski są rozpatrywane zgodnie z datą wpływu.

Podczas wizyty w urzędzie pamiętajmy o obowiązujących ograniczeniach i zasadach sanitarnych – o obowiązku noszenia osłony nosa i ust oraz dezynfekcji dłoni po wejściu do budynku. Mieszkańcy są wpuszczani do środka w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy. Obsługa jest realizowana przy zachowaniu odpowiedniego dystansu (minimum 1,5 m między osobami), a przy stanowisku może być tylko jedna osoba. Osoby towarzyszące – z wyjątkiem opiekunów osób niepełnosprawnych, tłumaczy języka migowego, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem – nie mogą podchodzić do stanowiska razem z osobą obsługiwaną. Więcej informacji na stronie GUP w Krakowie.

pokaż metkę
Autor: Małgorzata Tabaszewska
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat