Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Obsługa klientów w Krakowskim Centrum Świadczeń

W związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2, od poniedziałku, 16 marca, aż do odwołania Krakowskie Centrum Świadczeń nie przyjmuje interesantów.

Fot. sprawyspoleczne.krakow.pl
sprawyspoleczne.krakow.pl

Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami wyłącznie mailowo na adres: so.umk@um.krakow.pl lub telefonicznie:

  • 12 616-50-00 – świadczenia wychowawcze (500+)
  • 12 616-50-09 – zasiłki rodzinne
  • 12 616-50-08 – fundusz alimentacyjny
  • 12 616-50-50 – Krakowska Karta Rodzinna 3+
  • 12 616-51-14 – Karta Dużej Rodziny
  • 12 616-50-21 – dodatki mieszkaniowe

Poniżej znajduje się lista spraw, które można załatwić drogą elektroniczną:

Świadczenie wychowawcze (500+)

Zasiłki rodzinne

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: wnioski.mpips.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą epuap.gov.pl

Fundusz alimentacyjny

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: wnioski.mpips.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą epuap.gov.pl

Krakowska Karta Rodzinna 3+

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: epuap.gov.pl

Karta Dużej Rodziny

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: empatia.mpips.gov.pl

Ustalanie i wypłacanie świadczeń pieniężnych żołnierzom rezerwy oraz osobom przeniesionym do rezerwy niebędącym żołnierzami rezerwy w związku z odbyciem ćwiczeń wojskowych

Sprawę można załatwić elektronicznie poprzez portal internetowy: epuap.gov.pl

Ponadto wszystkie wnioski można przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej – na adres:

Urząd Miasta Krakowa
Krakowskie Centrum Świadczeń
Referat ds. Obsługi Mieszkańców
ul. Stachowicza 18
30-103 Kraków

Wszelkie dokumenty i wnioski można także pozostawić w oznakowanym pojemniku umieszczonym przed budynkiem Krakowskiego Centrum Świadczeń.

W przypadku wybrania takiej formy kontaktu, pracownik urzędu telefonicznie lub mailowo potwierdzi otrzymanie korespondencji oraz poinformuje o brakujących dokumentach. W celu ułatwienia kontaktu, prosimy o uzupełnienie numeru telefonu oraz adresu e-mail we wniosku.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat