Komunikat archiwalny

Informacja dla zarządców i administratorów nieruchomości

Zarząd Stowarzyszenia Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Krakowie w związku z zaistniałą sytuacją, dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2, rekomenduje zmiany w planowanych corocznych zebraniach wspólnot mieszkaniowych.

Informacja dla zarządców i administratorów nieruchomości
Fot. Tom Rollauer Fotografie

Zarząd Stowarzyszenia rekomenduje:

  • zaniechanie zwoływania zebrań w terminie do 31 marca i zwołanie ich w terminie, po ustabilizowaniu sytuacji,
  • przesłanie sprawozdań drogą elektroniczną, do tych właścicieli, którzy dysponują pocztą elektroniczną,
  • złożenie deklaracji CIT do Urzędów Skarbowych w terminie ustawowym.

W przypadku, gdyby po późniejszym zebraniu wspólnoty mieszkaniowej miały nastąpić jakieś zmiany w rozliczeniu rocznym, to zawsze można będzie złożyć korektę do wysłanej wcześniej deklaracji.

Pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Zobacz także