Nasze miasto rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Srebrny Spinacz dla przewodnika po kulinarnym Krakowie

Przewodnik Facebooka po Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej Kraków 2019 został nagrodzony Srebrnym Spinaczem w kategorii Custom Publishing. Nagrodzona w konkursie publikacja została wydana przez Facebook wspólnie z miastem Kraków.

Fot. Wydział ds. Turystyki UMK
Wydział ds. Turystyki UMK

Przewodnik miejski skupiony na gastronomii, który ukazał się w lipcu ubiegłego roku, powstał przy udziale krakowskich społeczności kulinarnych działających na Facebooku. 10 000 bezpłatnych egzemplarzy trafiło do krakowskich restauracji oraz punktów InfoKraków. Dwujęzyczny przewodnik jest też dostępny w internecie.

W XVII edycji konkursu Złote Spinacze spośród rekordowej liczby 331 zgłoszeń, przyznano 92 nominacje. Jury przyznało 20 złotych, 34 srebrne oraz 29 brązowych spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

W kategorii Custom Publishing, w której nominowany był krakowski przewodnik, złoto otrzymała publikacja „Turn Your Public On: dzielenie się wiedzą działa!”(Publicon), a brąz „Opowiadamy Polskę światu” (MSL).

Przewodnik po kulinarnym Krakowie zrealizowała na zlecenie Facebooka agencja Hill+Knowlton Strategies Poland. Autorką przewodnika jest Magdalena Wójcik, wydawnictwo zaprojektowała Pilar Rojo, a za jego wydanie, kreację oraz skład odpowiadała Fundacja Sztuk Wizualnych.

Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. Zadaniem konkursu jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firmy.

Konkurs ma charakter otwarty, kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Prace konkursowe są oceniane przez liczące ponad 80-osobowe jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat