Stanowiska, opinie, nieopublikowane

Po raz kolejny Miasto Wspólne, manipulując faktami, stara się powiązać przedstawicieli władz miasta ze sprawą kontaktów Echo Investment z senatorem Stanisławem Kogutem i podejrzeniami o korupcję, naruszając dobre imię prezydenta Jacka Majchrowskiego oraz zastępcy prezydenta Elżbiety Koterby.

Krakowski Holding Komunalny SA w Krakowie, właściciel i operator Ekospalarni nie miał wiedzy, że odpady odbierane przez firmę wyłonioną w przetargu były zagospodarowywane niezgodnie z prawem. Trwa postępowanie policji w tej sprawie. Jeśli takie zarzuty się potwierdzą, spółka nie cofnie się przed wejściem na drogę sądową.

W dniu 22.01.2018 r. w Gazecie Krakowskiej ukazał się artykuł Pana Piotra Ogórka pt. „Rekordowy rok dla deweloperów. Najlepiej mieli, a jakże w Krakowie”. W artykule zarzuca się urzędnikom, iż „nie biorą na siebie żadnego ryzyka, żeby prowadzić politykę zrównoważonego rozwoju. A czasem by mogli – twierdzi Dominik Jaśkowiec”.

W związku z publikacją na stronie www.dziennikpolski24.pl, w dniu 16 stycznia 2018 roku, filmu „Poważny program, odc. 10: MOPS ma własną gazetę”, zamieszczamy sprostowanie dyrektora MOPS.

Piotr Tymczak z „Dziennika Polskiego” od lat brnie w swoje zawodowe nieszczęście pisząc o sporcie, którego chronicznie nie lubi. To by była jego prywatna sprawa, gdyby pisał do szuflady, ale skoro tak nie jest… W miniony piątek obwieścił na łamach swojej gazety skandal pisząc, że prezydent Krakowa wspiera prywatny biznes dając pieniądze Cracovii i Wiśle. Jako, że program promocji Miasta poprzez krakowski sport jest mojego autorstwa czuję się w obowiązku odpowiedzieć red. Tymczakowi, poddając w wątpliwość zarówno jego wiedzę jak i wolę działania w dobrej wierze.

Przy ulicy Woronicza planowana jest budowa zespołu mieszkalno–usługowego. Ponieważ inwestycja ta wzbudza zainteresowanie mieszkańców wyjaśniamy wątpliwości, jakie do nas dotarły.

W związku z artykułem Agnieszki Maj „Kraków: magistrat zapłacił 6,5 mln zł za kamienicę, która powinna należeć do gminy” na portalu Interia.pl, informujemy, że jest on pełen nieprawdziwych informacji i  nieścisłości, które wprowadzają czytelników w błąd. Oto przykłady:

Odpowiedź Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu na list czytelnika portalu Onet.

Artykuły redaktor Olgi Szpunar, które ukazały się 6 grudnia 2017 r. w „Gazecie Wyborczej”: „Magistrat nie godzi się na filię szkoły” oraz „Reforma edukacji i festiwal matematyczny”, przedstawiają nieprawdziwy obraz sytuacji i pomijają kilka ważnych dla tych tematów faktów.

W związku z licznymi informacjami na ten temat publikujemy wyjaśnienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

POLECAMY
TELEWIZJA.KRAKOW.PL
PRZEJRZYSTE FINANSE
OTO FOTOKRONIKA MIASTA