Od 1 lipca 2020r. komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa zajmujące się świadczeniem usług i realizacją spraw wymagających kontaktu z klientem zewnętrznym wznawiają obsługę bezpośrednią. Zlikwidowane zostają urny na rzecz załatwiania spraw i składania wniosków/pism w sposób bezpośredni i poprzez dzienniki podawcze.
Realizacja spraw wymagających bezpośredniego kontaktu z klientem odbywać się będzie w pełnym zakresie,
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.40 do 15.00,
w Punktach Obsługi Mieszkańców zlokalizowanych w galeriach handlowych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10.00 do 18.00
Obsługa stron ma być realizowana w sposób uwzględniający bezpieczeństwo pracowników i klientów zewnętrznych, w związku z czym przypominamy o konieczności noszenia maseczek ochronnych w siedzibach Urzędu oraz dezynfekcji rąk.
Krakowska Karta Rodziny z Niepełnosprawnym Dzieckiem
Stanowisko przyjmowania wniosków oraz wydawania Krakowskiej Karty Rodziny z Niepełnosprawnym Dzieckiem w siedzibie Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia na ul. Jana Dekerta 24 odbywać się będzie jak do tej pory od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40-15:00, jednak bez konieczności wcześniejszego umawiania się telefonicznie.
Osobom, którym orzeczenia a zarazem Karty "N" utraciły ważność w trakcie trwania epidemii przypominamy o zapoznaniu się z poniższym zarządzeniem: