Urząd Miasta Krakowa zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta
Od środy, 14 października budynki Urzędu Miasta Krakowa oraz Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą dostępne wyłącznie dla pracowników. Prosimy, by załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie.
Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej, usług Paczkomat Urząd 24 lub wrzucając specjalną kopertę do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu w 14 poniższych lokalizacjach:
- al. Powstania Warszawskiego 10
- os. Zgody 2
- pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Rynek Podgórski 1
- ul. Biskupia 18
- ul. Dekerta 24
- ul. Grunwaldzka 8
- ul. Kasprowicza 29
- ul. Lubelska 27
- ul. Lubelska 29
- ul. Mogilska 41
- ul. Sarego 4
- ul. Stachowicza 18
- ul. Wielicka 28a.
Więcej informacji na stronie Krakow.pl
Informacje dot. usługi e-urząd.
W sprawach związanych z wydaniem lub przedłużeniem ważności Krakowskiej Karty Rodziny z Niepełnosprawnym Dzieckiem prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: 12 616 52 93 lub 12 616 50 76.
Posiadaczom Krakowskiej Karty Rodziny z Niepełnosprawnym Dzieckiem przypominamy, że karty których ważność zakończyła się po 14 marca br., a nowe orzeczenie o niepełnosprawności albo orzeczenie o stopniu niepełnosprawności nie zostało jeszcze wydane, będą ważne do upływu 60 dni od dnia odwołania stanu epidemii. Takie Karty pozostaną ważne we wskazanym okresie bez składania wniosku o ich przedłużenie.